Strona Główna · Regulamin · Szukaj · Kontakt · Gameplay · Download Sierpień 22 2017 12:58:14
Modding
   
Archanioł
MET
Video Poradniki
Ciekawostki
Forum
Gotowe Projekty
W produkcji

Aktualna wersja moda: 0.38

Wstęp
Informacje
Fabuła

Miasta:
º Imperium
º Chaos
º Kalifat

Screeny
Filmy

Konkurs
Rekrutacja
Nasz Team

Tawerna
Forum
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 109
Najnowszy Użytkownik: FreddieVof
Ostatnio online
Merlinvarne19:57:01
Donaldtix 4 weeks
Scottsep 4 weeks
deilyusewly 6 weeks
drukarz1 9 weeks
Mis200000012 weeks
PraZmaoa14 weeks
JotTrele15 weeks
PoBooa15 weeks
qsqlzpfftz16 weeks
Legenda
[Administratorzy] [Członkowie Teamu]
Informacje ogólne ChT

Premiera
Raczej niemożliwa do ustalenia. Zostawię to więc i przejdę dalej;

Frakcje
Każda z ośmiu frakcji zostanie zmieniona, z czego nastąpi to stopniowo, bowiem modyfikacja została podzielona na trzy części: pierwsza doda cztery frakcje, dwie następne - po dwie. Niestety, futurystyczne miasto nie zostanie dodane.
Dwie pierwsze frakcje, najbardziej już dopracowane, to Imperium i Chaos (który będzie odpowiednikiem demonów, ale zastępować będzie zupełnie inne miasto). Trzecią jest zwycięzca konkursu, miasto Somnium. Czwarta na razie pozostanie nieujawniona, choć jej odsłonięcie nastąpi w drugiej kolejności, zaraz po Imperium, a przed Chaosem.

Fabuła
Fabuła rozpoczyna się w roku 999 i fabularnie stanowi dalszy ciąg historii opowiedzianej w Heroes V. W związku z tym, oczywiście, przyjęliśmy założenie, że Mroczny Mesjasz Sareth uwięził Kha-Beletha na wieki w Sheogh. Demony Chaosu nie mają nic wspólnego z demonami Ashanu.
Jeszcze dziś do 22 zostanie wstawiona pierwsza notatka historyczna. Planowo powstanie sześć dłuższych tekstów fabularnych prowadzących od roku zakończenia Wojny Czerwonej Izabeli, bądź Wojny Czerwonej Imperatorowej, do roku rozpoczęcia akcji Teorii Chaosu.
Niewykluczone, że oprócz głównych sześciu tekstów powstaną inne poboczne, podobnie jak i więcej opisów fabularnych, mających na celu przybliżyć zmiany, jakie zaszły w Ashan przez około 30 lat.

Pozostałe zmiany

Oprócz nowych kampanii i frakcji, planujemy też szereg zmian. Jedną z nich będzie zmiana systemu surowców. Na razie nie wszystko jest dopracowane, jednak z pewnością nie będziemy mieli dwóch surowców podstawowych, czterech “rzadkich” i złota. Planujemy też zmiany w magiach, talentach i zdolnościach. Z uwagi na ograniczenia, nie będzie żadnego przełomu, jednak dojdą pewne nowości. Zarówno surowce, magia jak i zdolności są jednak na zbyt wczesnym poziomie, by udzielać jakichkolwiek "pewnych" informacji.

Na razie jednak zdradzę zmianę w nazewnictwie magii. Od strony fabularnej nastąpi znacząca przebudowa, od strony mechanicznej, z uwagi na ograniczenia, zmiany nie będą rewolucyjne.

Wśród czterech nowych typów magii znajdziemy:

Psalm - magię opartą na wierze w smocze bóstwa. Z tego powodu ten typ zaklęć jest najbardziej rozwijany w państwach z silnymi instytucjami teokratycznymi. Zastępuje on Magię Światła.

Okultyzm - oparte na mrocznych siłach; duchach zapomnianych demonów, nekromantów, którzy stracili jedynie swą cielesną formę, duchowo pozostając na Ashan, czy rytuałach Shantiri, które były stare już w czasach istnienia swego zniszczonego imperium. Zastępuje on Magię Ciemności.

Elementalizm - magia, która swą siłę czerpie z sił przyrody. Z tego powodu większość stanowią zaklęcia niszczące, choć nie tylko. Oczywiście, jest to nowa wersja Magii Zniszczenia.

Magia Pustki - jedyny typ magii sam w sobie nie nowy, ale odkryty na nowo. Łagodniejsza forma tej magii występowała pod nazwą Magii Pierwotnej. Później została zastąpiona Magią Przywołań, jednak pod wpływem pewnych wydarzeń odświeżono stare zaklęcia.

Poza standardowymi jednostkami, frakcje będą dysponować jedną unikalną jednostką ósmego poziomu (bez możliwości ulepszania).
Każda frakcja będzie miała 16 bohaterów podstawowych i po kilku bohaterów kampanijnych. Nie będzie dodatkowych klas bohaterów wewnątrz frakcji, natomiast modele kobiece będą różnić się od męskich; oczywiście, bohaterowie kampanijni będą posiadali swój unikalny wygląd.
Planowane są również nowe jednostki neutralne - niektóre połączone w drobne “frakcje”, posiadające własne posterunki. Na razie na etapie wczesnych rozważań są sayamscy nagowie oraz sahaaryjscy orkowie, z uwagi na to, że spora część akcji pierwszej części modyfikacji toczyć się będzie na pustyni.


Duel Masters

Zasady gry
Specjalne umiejętności

Zestawy angielskie
Zestawy japońskie

Cywilizacje
Rasy

Fortece
Cross Geary
Psychic Creature

Forum
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Merlinvarne
12/08/2017 18:44
[url=http://www.tabledute
rroir.fr/754-nike-air-max
-97-lux.php]Nike Air Max 97 Lux[/url] Get yourself a routine. A schedule is a thing that can certainly help you, which surpasses just your t


Merlinvarne
12/08/2017 04:33
[url=http://www.wiime.fr/
chaussures-skechers-femme
-intersport-218.html]Chau
ssures Skechers Femme Intersport[/url] Make sure that in case you are looking at a pc at the office for almost


Merlinvarne
11/08/2017 13:21
[url=http://www.izi-form.
fr/mont-blanc-kennedy-221
.htm]Mont Blanc Kennedy[/url] Be proud when you find yourself losing weight! Tend not to sucker yourself into buying the little bikini you w


Merlinvarne
07/08/2017 06:50
[url=http://www.historiog
raphy.it/golden-goose-gli
tter-azzurre-080.html]Gol
den Goose Glitter Azzurre[/url] When shopping for an seniors girl, you really should obtain precious jewelry. A


Merlinvarne
04/08/2017 17:20
wotjexw http://www.iloveshoes.fr/
nike-running-flyknit-026.
html http://www.citesket.fr/ad
idas-gazelle-blanc-cuir-4
39.html http://www.pennywise.fr/a
sics-2014-classe-641.php h


Archiwum
Polecane

Zaloguj się

Ukryj panel


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie