Strona Główna · Regulamin · Szukaj · Kontakt · Gameplay · Download Grudzień 15 2017 14:48:45
Modding
   
Archanioł
MET
Video Poradniki
Ciekawostki
Forum
Gotowe Projekty
W produkcji

Aktualna wersja moda: 0.38

Wstęp
Informacje
Fabuła

Miasta:
º Imperium
º Chaos
º Kalifat

Screeny
Filmy

Konkurs
Rekrutacja
Nasz Team

Tawerna
Forum
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 112
Najnowszy Użytkownik: Gawrsu9d
Ostatnio online
Gawrsu9d 3 weeks
GeorgeCaubs 7 weeks
Merlinvarne 9 weeks
sanchopex11 weeks
Donaldtix20 weeks
Scottsep21 weeks
deilyusewly22 weeks
drukarz125 weeks
Mis200000028 weeks
PraZmaoa30 weeks
Legenda
[Administratorzy] [Członkowie Teamu]
(DM) Zasady gry...
Przygotowania do gry

Obaj gracze wykonują następujące czynności przedrozpoczęciem gry:
-przetasuj talię;
-weź pięć kart z wierzchu talii, ale nie patrz na nie. Połóż je w rzędzie przed sobą obrazkami do dołu; to będą twoje tarcze;
-pociągnij na rękę 5 kart z talii;
Zdecyduj kto zaczyna np. poprzez rzut monetą.

Wygrana

Atakuj twojego przeciwnika stworami. Za każdymrazem kiedy twój stwór atakuje przeciwnika i nie jest zablokowany, niszczyjedną jego tarczę. Kiedy twój przeciwnik nie ma już tarcz, zaatakuj swoim stworem raz jeszcze by wygrać.

Tura

1.Początek tury:
Nie rób nic w tej fazie jeślinie masz żadnych „zatapowanych” stworów
na polu walki ani żadnych zatapowanych kart w strefie many. Zatapowane karty to karty któreleżą bokiem na stole i zostały użyte w poprzedniej turze dla jakiegoś efektu.
Zazwyczaj nie masz żadnychzatapowanych kart na początku gry.
Jeśli masz jakieś zatapowane karty na początkuswojej tury, odtapuj je. Możesz je ponownie wykorzystać w tej turze.

2. Pociągnij kartę:
Osoba która zaczyna grę nie ciągnie karty. Pociągnięcie karty oznacza wzięcie karty z wierzchu talii i włożenie jej do ręki.
Kiedy pociągniesz ostatnią kartę z talii przegrywasz grę.
Wazne - każdy gracz może pociągnąć tylko jedną kartę na początku swojej tury, chyba że czar lub efekt mówią innaczej.

3. Włożenie jednej karty do strefy many:
Wkażdej turze możesz położyć tylko jedną kartę (dowolnego typu) ze swojejręki do strefy many, chyba że czar lub efekt mówi inaczej. Jeśli
nie chcesz nie musisz kłaść żadnych kart do strefy many. Nie ma ograniczeń ilości kart w strefie many (możesz wyłożyć dowolną
ilość kart). Kładź karty do góry nogami tak żebyś mógł odczytać liczbę punktów many. Kart tych używasz w celu uzyskania z nich many. Mana jest jak, płacisz nią za stwory i czary, które rzucasz.
Ważne; Karty w strefie many używane są tylko i wyłącznie w celu uzyskania
many, ignoruj wszelkie zapisane na nich efekty.


4. Przywoływanie.
Jeśli chcesz, możesz przywołać dowolną ilość stworów izagrać dowolną ilość czarów w tej fazie gry, w dowolnej kolejności.

Jak rzucić czar
Wybierz czar z ręki. Koszt rzucenia czaru znajduje się w górnym lewym rogu. Jeślinie możesz zapłacić kosztu to nie możesz rzucić czaru. Koszt czaru płacisz tapując karty w strefie many. Przynajmniej jeden punkt many musibyć z tej samej cywilizacji co czar.
Przykład
Aby zagrać czar natury o koszcie 4, zatapuj przynajmniej jedną kartę
natury w twojej strefie many.Pozostałe trzy mogą być z dowolnej cywilizacji. Po zapłaceniu kosztu czaru, rób dokładnie to co jest napisane na karcie czaru.Jeśli nie możesz zrobić wszystkiego co jest
napisane nic nie szkodzi, rób tyle ilemożesz w tym momencie, następnie odłóż kartę na cmentarz. Cmentarz znajduje się koło twojej talii, a karty na cmentarz kładzie się obrazkiem do.


Jak przywołać stwora
Wybierz stwora ze swojej ręki. Koszt przywołania stwora znajduje się w lewym górnym rogu karty.Jeśli nie możesz zapłacić jego kosztu, nie
możesz przywołać stwora. Płacisz koszt stwora tapując karty w strefie
many. Przynajmniej jedna mama musibyć z tej samej cywilizacji co
przywoływanystwór. Po zapłaceniu kosztu połóż stwora na polu walki. Nie ma ograniczeń ilości stworów na polu walki.
Ważne; Stwory nie mogą atakować w turze w której pojawiły się na polu walki ponieważ cierpią na chorobę przywołania i są zdezorientowane. Zaatakują dopiero w twojej następnej turze.

Jak przywołać ewolucję stwora
Ewolucja stwora to specjalne stwory, które pojawią się w rozszerzeniach do Duel Masters.Przywoływanie ewolucji stwora wygląda tak samo jak przywołanie zwykłego stwora z wyjątkiem tego, że przywołujesz ewolucję
tylko jeśli masz już odpowiedniego stwora na polu walki. Ewolucja stwora podaje jakiej cywilizacji stwora musisz mieć na polu walki.
Kiedy przywołasz ewolucję stwora, kładziesz ją na stworze, z którego wyrosła. Zostaw tego stwora pod spodem, ale jego umiejętności są
ignorowane. Teraz liczą się tylko cechy i umiejętności ewolucji.
Ewolucje stworów nie cierpiąna chorobę przywołania, co oznacza, że możesz nimi atakować od razu po położeniu ich na polu walki.
Nie ma ograniczeń ilości ewolucji na polu walki. Możesz nawet kłaść jedną na drugą. Nie możesz zagrać ewolucji na stwora przeciwnika. Nawet grając w drużynie przeciwko innej drużynie. Jeśli ewolucja opuszcza pole walki gdziekolwiek, to usuwany jestcały stos kart a nie tylko ewolucja z góry. Tak długo jak ewolucja stwora jest w grze, ona
jak i karta stwora podnią traktowane są jak jedna karta. Oddziela się je
dopiero wtedy, gdy cały stos opuszcza pole walki. Takwięc kiedy jakiś czar zmusza się do położenia ewolucji kreatury do strefy many.Każda karta jest osobną kartą z której możesz wziąć manę.

5.Atak
Możesz atakować stworami, któresą na polu walki, ale nie tymi któreprzywołałeś w tej turze. Ograniczenie to nie dotyczy ewolucji stworów. Atakować może dowolna ilość stworów co turę. Wybierasz jednego stwora i atakujesz, potem wybierasz następnego i atakujesz nim i tak dalej. Tapujesz stwora, którym atakujesz i mówisz jaki jest cel ataku.Może on zaatakować twojego przeciwnika albo jego zatapowanego stwora na polu walki. Kiedy stwór atakuje nie musisz tapować kart w strefie many. Po tym jak zapłaciłeś za jego przywołanie nie musisz płacić by mógł atakować.

Atakowanie przeciwnika
Kiedy jeden z twoich stworów atakuje przeciwnika i nie jest blokowany to kruszy jedną z jego tarcz. To oznacza, że wybierasz jedną z jego tarcz, która ma zostać zniszczona. Twój przeciwnik bierze potemtą kartę do ręki. Kiedy twój przeciwnik nie ma już tarcz i kiedy jeden z twoich stworów zaatakuje go jeszcze raz, wygrywaszgrę. Niektóre stwory mogą kruszyć więcej niż jedną tarczę. Mają one zdolność; "double breaker";
Ważne; Jeśli twój przeciwnik ma mniej tarcz niż stwór może zniszczyć
to nie wygrywasz gry, niszczysz tyle tarcz ile jest możliwe.


Atakowanie
zatapowanego stwora
Kiedy jeden z twoich stworów atakuje zatapowanego stwora przeciwnika na polu walki i nie jest blokowany to stwory walczą. Każdy ma wartość ataku w lewym dolnym rogu. Stwór zwiększym atakiem wygrywa. Gracz którego stwórprzegrał kładzie go na cmentarz. Jeśli mają
takie same wartości ataku to oba kładzione są na cmentarze. Niektóre
stworymają + po wartości ataku. Oznacza to, że ich siła zwiększa się
dzięki jakiejś umiejętności w polu tekstowym karty. Przeczytaj co to za
umiejętność.

Efekty ataku
Stwory które pojawią się w kolejnych mogą posiadać dodatkowe efekty kiedy atakują. Kiedy chcesz zaatakować wybierasz stwora, który ma zaatakować, tapujesz go, wybierasz cel i robisz dokładnieto, co daje efekt stwora kiedy atakuje. Potem twój przeciwnikmoże wyznaczyć blokujących.

Blokowanie ataku
Tylko stwory ze zdolnością blokowania (blocker) mogą blokować ataki.
Możesz użyć swojego stwora ze zdolnością blocker do zablokowania dowolnego ataku. Kiedy twoje stworyblokują musisz je zatapować, ponieważ stwory mogą blokować tylko jeśli są odtapowane. Można wyznaczyć stwora do blokowania nawet jeśli cierpi na chorobę przywołania. Kiedy stwór blokuje walczy zatakującym stworem. Atakujący stwór nie może już atakować tego co atakował na początku. Musi teraz walczyć z blokującym stworem. Stwór z większym atakiem
wygrywa. Gracz którego stwórprzegrał kładzie go na cmentarz. Jeśli mają takie same wartości ataku to oba kładzione są na cmentarze. Niektóre stworymają + po wartości ataku. Oznacza to, że ich siła zwiększa się dzięki jakiejś umiejętności w polu tekstowym karty.
Przeczytaj co to za umiejętność. Kolejność czynności podczas ataku
To co dzieje się pierwsze ma ogromne znaczenie podczas ataku. Te zasady mówią dokładniejak przeprowadza się atak: Kiedy tapujesz stwora podczas ataku na przeciwnika, wykonujesz wszystkie efekty które mówią; "kiedy ten stwór atakuje" (When this creature attacks). Potem jeślitwój przeciwnik nie blokuje wykonujesz pozostałe czynnościktóre są wypisane na karcie. Potem kruszysz tarczę przeciwnika (albo wygrywaszjeśli nie ma już tarcz) Kiedy stwory walczą ze sobą a ty atakujesz to najpierw wykonujesz wszystkie instrukcje na
twoim stworze. Potem twój przeciwnik robi to samo. Potem porównujeszsiły obu stworów. Stwór z mniejszą siłą jest kładziony na
cmentarz, a jeśli jest remis to oba stwory są kładzione na cmentarze.
Potem wykonujesz wszystkie instrukcje z karty, które trzeba wykonaćpo walce.

6.Koniec Tury
Poinformuj swojego przeciwnika o tym,że kończysz swoją turę. Teraz
kolej na twojego przeciwnika. Wykonuje on wszystkie opisane czynnościod początku. Gracie swoje tury na przemian do momentu, aż jeden z was wygra.
Duel Masters

Zasady gry
Specjalne umiejętności

Zestawy angielskie
Zestawy japońskie

Cywilizacje
Rasy

Fortece
Cross Geary
Psychic Creature

Forum
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Gawrsu9d
20/11/2017 17:07
Czesc Potrzebna kasa? Zaden problem! https://goo.gl/eaNBmN

Merlinvarne
20/09/2017 23:05
[url=http://www.parkhya.c
om/images/become.php?em=V
iagra-Apotheke-Hamburg,Ge
nerika-Viagra-Erfahrungen
,Original-Viagra-Kaufen-5
8]Viagra Apotheke Hamburg[/url] Allergy affected indi


Merlinvarne
12/08/2017 18:44
[url=http://www.tabledute
rroir.fr/754-nike-air-max
-97-lux.php]Nike Air Max 97 Lux[/url] Get yourself a routine. A schedule is a thing that can certainly help you, which surpasses just your t


Merlinvarne
12/08/2017 04:33
[url=http://www.wiime.fr/
chaussures-skechers-femme
-intersport-218.html]Chau
ssures Skechers Femme Intersport[/url] Make sure that in case you are looking at a pc at the office for almost


Merlinvarne
11/08/2017 13:21
[url=http://www.izi-form.
fr/mont-blanc-kennedy-221
.htm]Mont Blanc Kennedy[/url] Be proud when you find yourself losing weight! Tend not to sucker yourself into buying the little bikini you w


Archiwum
Polecane

Zaloguj się

Ukryj panel


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie